Șeful unității de terapie intensivă pediatrică din SUA a surprins …

Interesant.

Invictus

Büschel schwimmendes Kinderkrankenhaus 1

… privind creșterea efectelor secundare după vaccinări la copii: „Nu am avut niciodată un singur pacient cu o complicație de vaccinare”.

Sara Ross, MD | Tufts Medical Center

Dr. Sara Ross, directoarea terapiei intensive pediatrice la Tufts Children’s Hospital din Boston, SUA, a declarat că standardul de siguranță pentru vaccinurile COVID „paresă fie diferit de toate celelalte vaccinuri la care expunem copiii”.

Lucien Wiggins, în vârstă de 12 ani, a ajuns la Spitalul de Copii Tufts într-o ambulanță pe 7 iunie. Avea dureri în piept, amețeli și nivel ridicat de proteine ​​în sânge, ceea ce ar putea indica o inflamație a inimii. Simptomele începuseră cu o zi înainte, dimineața, după a doua vaccinare cu injecția de ARNm Pfizer BioNTech.

Pentru Dr. Sara Ross, șefă de terapie intensivă pediatrică la Spitalul din Boston, evenimentul a confirmat o întrebare pe care o suspecta: Se juca țara cu focul vaccinând copii împotriva COVID din…

Vezi articolul original 358 de cuvinte mai mult