Stiati ca exista REGISTRUL ELECTRONIC NAȚIONAL DE VACCINĂRI? Finantare Norvegia. Populatia nu are acces la date

Very interesting.

Saccsiv - Weblog

   Cateva paragrafe interesante din REGISTRUL ELECTRONIC NAȚIONAL DE VACCINĂRI:

Cosmina Avram: As vrea sa inteleg ceva foarte grav. Deci discutam despre registrul national de vaccinari care este pus in functiune in acest moment in care nu se raporteaza asa cum s-ar dori sa se raporteze si nu stim cine sunt cei care au finantat acest registru?
MS: cu ce ajuta la actul normativ?
Cosmina Avram: pentru ca sursele de finantare sunt foarte importante pentru fiecare proiect, pentru ca sursele de finantare ne arata SI cine sunt interesati in mod direct de existenta acestui registru. Eu sunt parinte, si ma intereseaza sa stiu daca datele mele sau ale copilului meu care sunt in acel registru sunt protejate, pentru ca sunt date personale, in al doilea rand cum am eu access la ele, pentru ca sunt titularul lor, si’n al treilea rand, ma intereseaza de ce…

View original post 12 136 mots de plus

