Jocul « Illuminati the New World Order » – alte detalii inca nedezbatute …

Fine.

Saccsiv - Weblog

Am mai abordat subiectul la VIDEO: “The Illuminati Card Game”, un joc din 1995 ce descria evenimente din … 11.09.2001 dar si altele care vor urma. Iata insa ce am primit pe e-mail de la un frate:

Salutare frate saccsiv,
Urmaresc blogul tau de aproape un an jumatat si te felicit pentru anumite teme abordate. Ceea ce o sa-ti spun in continuare nu o spun spre slava desarta ci spre a te incuraja sa continui in ceea ce faci pentru ca sunt multi care au nevoie sa se trezeasca. Slava Domnului ca am gasit un articol de-al tau intamplator si de acolo a inceput trezirea mea cercetarea sfintilor parinti si intoarcerea mea acasa, catre ortodoxie. Iti multumesc frate.
Mai devreme am citit un comentariu al unui frate care prezenta un filmulet cu un set de carti pentru un joc Role Play ce se numeste « Illuminati the New World Order ». Mi-am…

View original post 557 mots de plus

